Training commerciele binnendienst

De moderne commerciële binnendienst bestaat niet alleen uit verkopers, ook de klantenservice medewerkers zijn belangrijk voor een optimale klantbeleving.

Buiten winnen is binnen beginnen.

Wilt u uw verkoopafdeling beter laten renderen? Vergeet dan niet om uw medewerkers die dagelijks klanten aan de telefoon krijgen te trainen op hun commerciële vaardigheden. Het resultaat van deze trainingen hebben een positief effect op uw klanttevredenheid alsook op de medewerker tevredenheid. Het is immers leuker om succes te hebben waardoor er meer positieve energie vrijkomt.

Binnen de trainingen is altijd ruime aandacht voor het gedrag van de medewerker en het effect wat dat gedrag heeft op de bedrijfsresultaten. Alle facetten van de moderne commerciële (resultaatgerichte) binnendienst komen gedurende de trainingen aan de orde. Wij bieden uw medewerkers een inspirerend programma met veel praktische voorbeelden en oefeningen.

Alle train Ingen zijn maatwerk, onderwerpen die tijdens de training behandeld worden zijn ondermeer:

  • Hoe komt u over aan de telefoon?
  • Hoe herkent u het gedrag van de klant aan de telefoon?
  • Zonder voorbereiding geen succes
  • Inventarisatie technieken
  • Open vragen
  • Onderhandelen aan de telefoon?
  • Weten wanneer je moet stoppen
  • Maken van afspraken voor de buitendienst
  • Resultaatgericht presenteren
  • Afsluittechnieken die werken
  • Bezwaren weerleggen
  • Afhankelijk van de situatie wordt het programma afgestemd

Heeft u met uw afdeling behoefte aan een resultaatgerichte training? Maak direct een afspraak via deze link of bel mij rechtstreeks via deze link.

Klik hier als u wilt weten welke trainingen Transfiguro uw organisatie nog meer kan bieden.